Jag testar något nytt~

Jag har velat färga mitt hår i någon slags orange nyans i lite mer än ett år nu. Idag tänkte jag att jag lika gärna kunde testa någonting nytt! Och det nya råkar vara en peruk. Till min Braixen-cosplay. Kan säga att jag är otroligt mer lockad att färga håret i någon liknande färg efter det här. Även om peruken är jättefin, var det ju inte riktigt så jag designande Braixens hår.
Färgen är ju så rätt som den kan bli. Men någonting saknas ju - var är tofsarna?
 
Där har vi dem! De är avtagbara, så man kan sätta fast dem på resten av peruken precis var man vill. Det som ska fixas med peruken är att luggen ska klippas, och så ska ett par slingor färgas vita. Sedan ska så klart rosetten på. Det är alltid lika kul att testa nya peruker!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh! Älskar färgen!

Svar: =D Den är helt fantastisk.
Mlie-Redfield

2014-09-09 @ 22:12:04
URL: http://ninjabob.blogg.se
Postat av: Boel

Fin! :) <3

Svar: Taaack <3
Mlie-Redfield

2014-09-09 @ 22:35:31
Postat av: Anonym

Peruken ser jättefin ut! ^^ Gillar när du satt dit tofsarna, sötis! :3 <3

Svar: Tack ^^ <3 Blev en helt annan peruk med tofsarna på x)
Mlie-Redfield

2014-09-09 @ 23:13:43
Postat av: Sting

Hoppsan, råkade visst bli anonym i föregående kommentar. XD Men du kanske fatta att det var jag. ;D

Svar: Hahahahaha, när jag fick mail om kommentaren hoppades jag att det var du xD "Vem är denna anonyma person?" Haha x) Sedan två minuter senare fick jag svaret =D
Mlie-Redfield

2014-09-09 @ 23:15:12
Postat av: leonor broberg

gullig blogg

Svar: Tack!
Mlie-Redfield

2014-09-17 @ 09:41:11
URL: http://leonorbroberg.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0