Min nya assistent~

Peruken som jag visade i det förra blogginlägget var det tredje paketet jag hämtade inom loppet av en vecka. I den andra två fanns de linser jag beställt, och min nya assistent. Vad för sorts assistent kan en cosplayare tänkas behöva förutom en symaskin? En provdocka! Efter många om och men har jag äntligen unnat mig en sådan fin hjälpreda.
 
 
För att inte lådan skulle vara alldeles för stor och otymplig skickades provdockan omonterad. Så då hade jag någonting att sysselsätta mig med medan Andreas spelade in Spelklassiker.
 
Och där var den klar! Det enda som återstod var ju det där med att ställa in den efter mina mått. Det tog sitt lilla tag innan allt blev rätt, men det gick. Det här kommer att underlätta mitt cosplayarbete så otroligt mycket - när jag väl har tid nog att fortsätta sy.
 

Kommentarer
Postat av: Niles

Så härligt!

Svar: Ja =D
Mlie-Redfield

2014-09-12 @ 23:52:52
URL: http://theniles.se
Postat av: Sting

Wooo! :D Awesome!!

Svar: Jaaa ^^ Blev så glad när jag hittade en som kunde ha mina mått.
Mlie-Redfield

2014-09-13 @ 20:53:37

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0