6/4-15~

Både jag och min Andreas var lediga denna måndag, så vi passade på att ta sovmorgon. Eftersom jag har börjat jobbet tidigt hela helgen kändes det extra bra att sova lite mer. Medan Andreas redigerade veckans avsnitt av Spelklassiker Musik tog jag en dusch, innan vi gjorde oss i ordning för att ge oss ut på stan!
 
Dagens outfit blev väldigt basic - så härligt med mysiga kläder på lediga dagar.
 
Andreas passade på att spela lite Tetris på hans nya Game Boy-ställ innan det var dags att gå.
 
Sedan blev det en liten brunch på stan innan shoppingen började. Påsklatte och bagel. Så gott!
 
Det fick bli ett bord ute - så härligt att det börjar bli vår på riktigt nu.
 
Det här är min lilla shopping-loot! (Jag hittade inte de spel jag hade fått tips om i förra inlägget D= Får bli en annan gång). Pokémon Conquest är ett av Andreas favoriter på Nintendo DS. Det ligger även på plats 1 av 10 på TheJWittz lista över de 10 bästa Pokémon spinoff-spelen. Det känns som ett bra spel att börja med när det kommer till strategi RPG. Vem vet - snart kanske jag också spelar Fire Emblem?
 
Kvällen avslutades med en hel massa Animal Crossing New Leaf, Pokémon Shuffle och Pokémon Omega Ruby för min del, medan min andre hälft spelade Dota 2. Helt enkelt en riktigt bra ledig måndag!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0