Årets bästa dag~

Ett helt år äldre! Födelsedagspresenten från Andreas hann inte komma fram i tid, så då beställde han en back-up present. Som inte heller hann fram. Åtminstone inte till imorse. Så när jag kom hem från dagens korta jobbpass hade paketet kommit fram. Och Andreas köpte med sig jättefina blommor på vägen hem.
 
Gardening Mama! Ett spel som hag velat fram och tillbaka om jag skulle köpa det eller inte. Så glad att kunna spela det - än så länge gillar jag detta charmiga spel.
 
Mer om min dag kommer imorgon. Nu ska vi se färdigt ett avsnitt Supernatural.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Verkar vara ett mysigt spel. Du får skriva mer sen vad du tycker om det längre fram :) och vilka fina blommor! Han kan han ;) Hoppas du haft en fin födelsedag. Grattis än en gång!

Svar: Det är det ^^ Det ska jag, så klart =D Han kan, min man ^^ Jag hade en jättebra födelsedag, tack igen <3
Mlie-Redfield

2015-04-17 @ 22:37:00
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Danny

Grattis på födelsedagen! =D

Svar: Tack så mycket! =D
Mlie-Redfield

2015-04-18 @ 09:18:48

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0