Dags för nya bilder~

Jag har tröttnat lite på min header-bild på twitch. Så här ser den ut:
 
Nu har jag ju inte haft den bilden min twicth-kanal så jättelänge (januari), men jag har ändå lyckats tröttna på den. Så idag kände jag att det var dags att göra någonting åt det.
 
Och här är den nya bilden! Så mycket ljusare, så mycket bättre. Kan bero på att den bilden är tagen idag, och den gamla är ifrån januari. "Lite" mer solljus nu än då, haha! Nästa bild att förnya är profilbilden här på bloggen. Den har hängt med sen i somras, om jag inte minns helt fel. Så kul med lite nytt! 
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Like på det! Det är så mycket lättare att fota i riktigt ljus, och slippa använda blixt.

Svar: Minst sagt! Allt ser så mycket mjukare ut. Blixt kan lätt förstöra en bra bild.
Mlie-Redfield

2015-04-22 @ 20:39:20
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0