Din grammatik suger~

För lite mer än en vecka bloggade jag om jacksfilms videoserie YGS - Your Grammar Sucks. Då tipsade jag bland annat om favoriten #35: The Rap. En sjukt catchy låt om dålig grammatik. Hur bra? För bra. Om man inte orkar med att lyssna på alla låtar som jacksfilms har gjort, kan man lyssna på #99: The Megarap. Den blandar det roligaste från alla tidigare delar. Och den är helt fantastisk. Jag skrattade så mycket på ett ställe att jag var tvungen att pausa videon. Jag själv är väldigt noga med min grammatik och min stavning, haha.
 
 
Lyssna och njut!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0