En ny kategori~

Så... det har blivit en hel del Pokémon-relaterade inlägg den senaste tiden. Och det bästa sättet att hålla ordning på dem är att ge dem en egen kategori.
 
Den fick helt enkelt namnet Pokémon. Först hade jag en tanke på att lägga in i underkategorier också - med Pokémon X, Art Academy och Pokémon Omega Ruby. Men jag kände att det helt enkelt inte behövs i dagsläget. Bara Pokémon som kategori räcker så långt ändå! Nu måste jag bara gå igenom arkivet och samla alla Pokémon-relaterade inlägg. Det kommer nog ta en stund.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0