En tillbakablick på första veckan~

När jag nu satt och sorterade in blogginlägg i den nya kategorin, snubblade jag över det första inlägget på bloggen som handlar om Animal Crossing New Leaf. I det inlägget har jag skrivit:
 
 
Inlägget är publicerat 24/6 2013. Det kan läsas i sin helhet här. Jag har snart spelat Animal Crossing New Leaf i två års tid. I stort sett varje dag. Hur många timmar jag är uppe i nu?
 
 
373. Jag börjar närma mig 400 timmar. 400 mysiga, underbara timmar i min fina, lilla stad.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Det är sjukt det redan är två år sen det kom! Provade själv bara DS-varianten och det var inte så kul som jag hoppats. Jag trodde du var AC-fan sen mycket länge!

Svar: Fattar det knappt! New Leaf är bara så himlans bra. Hehe, jag med min lilla separationsångest kommer nog förmodligen inte börja spela något annat Animal Crossing xD
Mlie-Redfield

2015-04-13 @ 23:05:31
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Sarah Sjöstedt

Det är ganska galet att du spelat i så många timmar. Jag är mer av en periodare när det kommer till New Leaf. Men det är ett otroligt mysigt spel :D

Svar: New Leaf är bäst! Spelade aldrig igår, så är lite orolig över att starta det idag. Hatar att missa dagar - så beroende är jag D=
Mlie-Redfield

2015-04-15 @ 09:35:24
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0