Ett väldoftande paket~

Idag gick Andreas och jag på en långpromenad, och passade på att hämta ett paket med lite saker jag köpt. Det blev en promenad på en och en halv timme! Inte helt fel.
 
 
 
Det var egentligen bara hallonparfymen längst till vänster i bild som jag skulle köpa. Sedan råkade det bli lite mer. Och allt luktar ju så himla gott! Eftersom jag föll för The Body Shops hallondoft, som tyvärr bara var en tillfällig doft, blev jag glad när jag såg att Yves Rocher hade duschtvål med hallon också. Som luktar precis lika gott som parfymen! Min hallonparfym har varit slut ganska länge nu - men så köpte jag den när var och hälsade på världens bästa Boel förra året. Så den har räckt länge! Och kostar bara 55 kronor. Win!
 

Kommentarer
Postat av: Mary

Yves rocher är jättebra!

Svar: De är ju det! Och priserna är fullt överkomliga =D
Mlie-Redfield

2015-04-15 @ 20:22:26
URL: http://dreamsarelife.blogg.se
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag älskar att få paket. Det är lite som julafton, trots att man vet vad man ska få. Men det är ju så mycket roligare med paket än en massa räkningar ;)

Svar: Haha, verkligen! Det låg ju försig en räkning i det här paketet, så det var både bra och dåligt ;D
Mlie-Redfield

2015-04-15 @ 22:33:06
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0