Jag bör nog ha en ny kategori igen~

Så sagt och gjort. Ni som har läst min blogg de senaste två åren vet nog med största sannolikhet att jag älskar Animal Crossing New Leaf. Så när jag skapade Pokémon-kategorin på bloggen kände jag att jag ju måste ha en kategori för mina äventyr i mitt Rapture också. Det jobbiga med det är bara att det kommer ta betydligt längre tid att sortera in de inläggen i den nya kategorin - jag har ju så himlans många inlägg som handlar om Animal Crossing. Så nu vet ni vad jag ägnar min måndagskväll åt, haha!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0