Jag har bestämt mig~

Mycket av det jag funderade på under min bloggpaus var min Resident Evil-samling. Jag har sett min bror spela Resident Evil-spelen sedan jag var runt 7-8 år, så det har länge varit en del av mitt liv. Men det var inte förrän jag köpte Code: Veronica X i januari 2007 som jag verkligen föll för spelserien. Jag har samlat på riktigt sedan slutet av 2007. På senare år har Resident Evil-spelen bara gått och blivit sämre, och jag har börjat tappa hoppet på att de någonsin ska bli bra igen. Så det är mycket på grund av det som jag funderade så mycket under min månadslånga bloggpaus. Jag har bestämt mig för att sälja min Resident Evil-samling. Förmodligen kommer jag lägga ut den uppdelad, eftersom det ändå har hunnit blivit så mycket under de åtta år som jag har samlat. Det har varit ett svårt beslut, så klart, men jag har som sagt funderat på det under en längre tid. Det är helt enkelt dags nu. Så här nedan kommer det en väldans massa bilder på min samling. Kommentera gärna inlägget om det är någonting ni är intresserade av, så får vi komma fram till något.
 
 
 
 
 
 
 
 
För större bilder kan ni klicka här för att komma till mitt album.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Då är det rätt beslut för dig, om du känner så! Det är ju ingen vits att hålla kvar vid något bara för sakens skull. Bara kör för vad du känner för, det är bara tungt att nästan känna man behöver låtsats gilla det när serien som du beskriver bara blivit sämre.

Hoppas du kan göra något som för dig är viktigare med pengarna. :)

Svar: Det har inte varit lätt att komma fram till det beslutet =/ Och precis som du säger - jag kan inte låtsas längre. Jag har bara tröttnat.
Jag ska spara pengarna så vi kan köpa en ny lägenhet inom en snar framtid.
Mlie-Redfield

2015-04-01 @ 10:49:52
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Miss Nekiya

Jag blir väldigt ledsen av att läsa det här, mest för att min motsvarighet, dvs min TMNT-samling, är mig väldigt kär, trots att det finns mycket uselt inom det också. Bara tanken på att sälja ens mina tidningsdubletter känns orimligt hjärtskärande!

Men det är viktigt att fatta beslut som är bra också. Säljer du enstaka spel så köper jag gladeligen något av dig, jag har inte särskilt mycket pengar att spendera :)

Svar: Jag har alltid varit övertygad om att jag aldrig skulle sälja, men till slut har jag insett att det är bäst så. Även om det är jobbigt att skiljas från allt, så klart.
Mlie-Redfield

2015-04-01 @ 11:56:58
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se
Postat av: Anonym

Menar du allvar med att sälja det? OO men om de känns rätt så är de väl bara köra på. Om du vill kan jag hjälpa sig sprida detta inlägg. Kram på dig

Svar: Ja, det är allvar. Just det här inlägget behöver du inte sprida vidare, det kommer mer information om det när det väl är dags att lägga ut allting till försäljning.
Mlie-Redfield

2015-04-01 @ 12:05:37
Postat av: Ida

När det blir dags att sälja är jag väldigt intresserad utav det mesta, är en stor samlare själv utav Resident evil ❤️:)

Svar: Det här var endast ett aprilskämt - samlingen ska inte säljas.
Mlie-Redfield

2015-08-05 @ 06:25:13

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0