Jag har sett: Avengers, Age of Ultron~

Och jag gillade det jag såg. De flesta Marvel-filmerna blandar action och humor på ett klockrent sätt, och även det senaste tillskottet imponerade. Detta inlägg är helt fritt från spoilers, yay!
 
Det som är lite halvjobbigt med alla dessa filmer om de olika medlemmarna i Avengers är att man måste se dem alla för att få en klar bild av hela universumet. Och gärna minnas nästintill varje detalj. Om man har mer koll på de individuella karaktärerna blir helheten så mycket bättre. Vem min favorit är?
 
Captain America! Inte så svårt att gissa när man ser hur jag såg ut i biomörkret. Och på väg hem från jobbet. Men, tillbaka till filmen. Vissa karaktärer blev mer utvecklade i denna uppföljare, vilket jag gärna skulle vilja se mer av vad gäller de övriga. Filmen är helt klart ett måste om man gillar de övriga filmerna. Sedan tycker jag ändå att Black Widow fick alldeles för lite screentime. Mer Black Widow åt folket! (Och mer Captain America, så klart).
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Såå, jag som egentligen bara har sett den gamla tv-serien Hulken, hur många filmer måste jag se innan jag kan gå och se den här? :D

Svar: Hehe, egentligen är det väl bara den första Avengers man "måste" se, men... Det finns 3 Iron Man, 2 Captain America, 2 Thor. Är osäker på hur många Hulk det finns och om de också bäddar in i samma storyline. Men minst 8 filmer då, haha! =D
Mlie-Redfield

2015-04-26 @ 22:14:56
Postat av: Sarah Sjöstedt

Åh! Den vill jag också se. Måste gå på bio snart. Hört väldigt gott om den filmen :D

Svar: Se den! =D
Mlie-Redfield

2015-04-26 @ 23:24:32
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Miss Nekiya

Wohoo, bio nästa! :D

Svar: Yay!
Mlie-Redfield

2015-04-29 @ 12:39:14
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0