Linjen mellan ledig och jobb~

Idag är jag, enligt mitt lilla schema, ledig. Men eftersom jag skrivit upp mig att jag kan jobba extra, är jag redo at dra iväg om jag blir inringd. Så jag vet inte riktigt om jag är ledig eller inte än, haha! Spännande dag. Jag hade för övrigt en riktigt rolig stream-session för ett par dagar sedan. Jag spelade The Binding of Isaac Rebirth (så bra!), och började med ett win-streak på -28. Inte okej, haha! Men jag lyckades ta mig förbi Mom's Heart under båda de rundor jag spelade den kvällen. Så nu är mitt win-streak på 2 - ganska mycket bättre. Minst sagt. Blir jag helt ledig idag blir det förmodligen lite streamande senare under dagen. Men med tanke på hur fint vädret är ska jag passa på att vara ute i solen innan jag sätter mig och spelar.
 
Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag ska strax iväg och jobba :D njut en massa nu när du är ledig!

Svar: Det ska jag! =D Och ha det så bra på jobbet!
Mlie-Redfield

2015-04-22 @ 14:33:28
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0