Makeup Geek~

I måndags fick jag den riktiga födelsedagspresenten från Andreas. Som helt klart var värt väntan - ögonskuggor från Makeup Geek och en Z-Palette!
 
Det som är så smidigt med de här ögonskuggorna (något som de inte är ensamma om, men de första jag har som är på det viset) är att de är magnetiska. Så man kan bygga sina egna paletter. Hur bra? För bra!
 
Så här byggde jag ihop min lilla palett. Den rosa längst till höger heter Cupcake och är så himla söt. Så nu har jag massa nytt att leka med!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0