Mer information om säljandet av samlingen~

Jag skrev i ett tidigare inlägg idag att jag ska sälja min Resident Evil-samling, så jag tänkte det var dags att ge lite mer information om det nu efter så många frågor. Men, viktigast av allt - april april! Tack till er underbara som spelade med i kommentarer och liknande, det förgyllde hela mitt lilla skämt. Och till er som jag kanske ändå lyckades lura - ni måste vara liiiite mer kritiska när såna här beslut kommer upp den första april. Men, jag måste ändå säga att det ligger en del sanning i det jag skrev i inlägget. Jag har tappat hoppet, men jag hoppas på att övertygas igen. Den viktigaste ledtråden till att detta var ett skämt låg i länken, som jag hoppas att ingen missade (vem klickar inte på länkar?!):
 
Klickar man där kommer man faktiskt till mitt PhotoBucket-album. Med följande bild:
 
Jag hade riktigt kul med det här idag. Man kan väl säga att jag blev lite inspirerad av alla skämt som gick runt på Facebook imorse. Som att NärCon skulle flytta från Linköping till Lappland och byta ut den fina draken mot en ren. Skrattade så högt att jag inte visste vad jag skulle göra när jag läste det. 
 
Det här var mitt första försök till ett aprilskämt, och jag måste väl ändå säga att det blev lite lyckat ändå! Om jag någon gång skulle få för mig att sälja min Resident Evil-samling skulle jag inte göra det på en dag som är så känd för att vara lurig.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstine

Din lilla lurifax <3

Svar: ;D <3
Mlie-Redfield

2015-04-01 @ 18:38:23
Postat av: Sarah Sjöstedt

Haha, jag gick faktiskt på det! Väldigt bra aprilskämt ;D

Svar: Haha, planen var att försöka vara så trovärdig som möjligt - kul att det gick ;D
Mlie-Redfield

2015-04-02 @ 13:20:27
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: SpeLinnea

Jag svalde det med med hull och hår! Jag är inte intresserad av att köpa serien så jag klickade aldrig på albumet. Nåväl :D

Svar: Haha, jag trodde faktiskt att du klickat på länken!
Mlie-Redfield

2015-04-02 @ 13:46:58
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: opkij

Det var själva sören att jag skulle titta in här 23.45 den första april, just när jag trodde att jag hade klarat mig ifrån luringar... rätt trovärdigt var det!

Svar: Hahaha, kul att höra! =D
Mlie-Redfield

2015-04-03 @ 22:41:19

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0