Min födelsedag~

Gårdagen började med att jag blev väckt av min underbara sambo, och sa hej då när han skulle till jobbet. Efter att ha tagit det lugnt ett tag var det dags för mig att ge mig iväg också. Jag passade på att äta frukost på jobbet, och Sara, som är en av mina arbetskompisar, sa att jag skulle komma bort till henne när jag hade ätit klart. Då fick jag dagens första överraskning:
 
En bit av mitt favoritfika, fint dekorerat och med grädde till. Så himla fint gjort! Och det förgyllde verkligen min morgon. Blev så glad! Så när de andra på jobbet åt nougatrutorna som jag och Andreas bakat, åt jag mitt egna fika. Så gott!
 
Efter jobbdagen fick jag blommor och Gardening Mama av Andreas. Som jag började spela på en gång - så himla mysigt spel!
 
Sedan gjorde vi oss i ordning för att gå ut och äta, bara vi två.
 
Jag höll mig till en enkel, men ändå fin, outfit. Maten på restaurangen var så himla god! Vi hade inte varit där innan, så det var kul att prova någonting nytt. Kvällen avslutades med glass och ett avsnitt Supernatural. Jag hade helt enkelt en riktigt bra födelsedag!
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Woho, grattis! (även om det är i efterskott).
Det låter som en trevlig födelsedag det där, för mig är det automatiskt en bra dag om man får ett spel, hehe.


Svar: Tack så mycket =) Haha, det är inte så ofta jag får spel i födelsedagspresent längre - har så många andra intressen också ^^
Mlie-Redfield

2015-04-18 @ 22:03:12
Postat av: Sarah Sjöstedt

Låter som en helt fantastisk födelsedag! och så fin du är <3

Svar: Det var det verkligen =D Tack så mycket <3
Mlie-Redfield

2015-04-19 @ 19:45:38
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0