Mina länktips~

Jag hoppas att ni har märkt min lilla länklista som jag har på bloggen. Har ni inte det är det dock ingen fara - jag tänkte nämligen gå igenom dem lite djupare idag!
 
 
Listan är i bokstavsordning, och vi börjar väl från början! Där har vi Andreas twitch-kanal, där man helt enkelt kan se när min sambo spelar spel. Precis som att man kan se mig spela på min kanal!
 
Sedan har vi Dannys Let's Plays, där man kan se Daniels genomspelningar av olika spel. Som Silent Hill, Alan Wake, BioShock och mycket mer!
 
Efter det har vi GamingGrannar, som är den blogg som Andreas är en del av. De lägger upp YouTube-videos ungefär en gång varannan vecka, och de har alltid en massa spelrelaterat att bjuda på.
 
Nikkes YouTube-kanal är precis vad det låter som - det är Nikkes Youtube-kanal. Där blir det en hel massa spel! 
 
Sarah bloggar om sin vardag, som kantas av spel, jobb och träning. Härlig vardagsläsning!
 
Sedan har vi SpeLinneas blogg. Där skriver Linnea om nästintill allt möjligt mellan himmel och jord. Och spel!
 
Spel & Sånt. En supermysig spelbutik. Helt enkelt.
 
Spelklassiker är den Podcast som Andreas och Tobias spelar in varje vecka som handlar om tv-spelsmusik. Nya avsnitt varje måndag, yay! Än så länge finns det 244 avsnitt.
 
Och sist men absolut inte minst - Stings Cosplay. Där kan man spana in Sannas, aka Stings, underbara cosplays. Hon har hunnit med att göra väldans många dräkter.
 
Så, det var det! Ta er tid att spana in de olika länkarna. Det är ju därför jag har dem på min blogg!
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Vad kul att få bli länkad hos dig! :)

Svar: Men självklart! =D Listan har funnits där länge ;)
Mlie-Redfield

2015-04-29 @ 17:37:10
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Danny

Instämmer, jättekul! :)

Svar: Måste ju dela med sig av favoriterna på nätet! ^^
Mlie-Redfield

2015-04-29 @ 18:04:39
Postat av: Jerry Olsson

Det är verkligen bra länkar! :D

Svar: Det är ju det! Sedan finns det så klart massa andra länkar som skulle passa bra i listan, men då blir det långt D=
Mlie-Redfield

2015-04-29 @ 18:47:13
Postat av: Sarah Sjöstedt

Vad kul att få bli länkad av dig :D

Svar: Så lite så! ^^ Läser ju din blogg dagligen, så tycker fler borde upptäcka den =)
Mlie-Redfield

2015-04-29 @ 20:53:52
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Sarah Sjöstedt

Du är för kär <3 Känns skönt att veta att man har en trogen läser, haha ;D Självklart är jag trogen läsare hos dig med. Tycker det är kul att följa din blogg :)

Svar: Haha, vad bra det, så det inte bara går åt ena hållet ;D Jag tycker om att följa din blogg med, även om jag vet med mig att jag inte är så bra på att kommentera. Men det ska jag bättra mig på! =D
Mlie-Redfield

2015-04-29 @ 21:11:52
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0