Och spelet jag spelade som liten~

Ett spel som jag spelade som liten var Big Rigs. Detta helt fantastiska spel var ett av de många som jag spelade hos en vän när vi gick i låg- och mellanstadiet. Ungefär som den gången vi åt ett varsitt halvliters glasspaket från glassbilen medan vi turades om att spela Super Mario Bros 3. Helt enkelt några av mina bästa spelminnen från barndomen. Men, som sagt - Big Rigs. Underverket.
 
 
Fortfarande så himla kul att jag faktiskt har spelat det här. Och det är verkligen så roligt som det verkar!
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Haha, att du faktiskt hade spelat det! Som dom flesta andra hade jag inte hört om spelet innan den arga nörden tog upp det och jag måste säga att det är ett av mina favoritavsnitt, speciellt som han refererar till en gammal favorit film med (Space balls).

Svar: Jomenvisst, i mängder! Vi hade alltid lite extra kul med just det spelet. Var som en riktig nostalgitripp när den här videon släpptes.
Mlie-Redfield

2015-04-03 @ 22:44:10

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0