Svarar på frågor~

"Skriv din fråga i en kommentar, så varar jag i ett framtida inlägg". Skrev jag. Förra året. Och igen i år. Så nu är det dags att ge svar!
 
 
Finns det någon cosplay du skulle vilja göra men som du av olika anledningar inte kan göra?
Hmm... Det finns ju väldans massa cosplays jag vill göra, men Captain America är en som jag nog aldrig kommer kunna klara av att göra. Han är så himla häftig, men dräkten skulle bara vara alldeles för komplicerad att genomföra.
 
Finns det någon cosplay du fått önskemål från, men som du inte vill göra av olika anledningar?
Jag har blivit frågad om jag kommer att cosplaya huvudkaraktären från Dino Crisis. Men jag har bara ingen koppling till den karaktären, så det kommer inte att bli av.
 
Hur ser framtiden ut för dig och cosplay?
Jag kommer nog cosplaya ett tag till framöver, men jag har inte så mycket tid till att göra dräkter längre. Det kommer bli flera, jag vet bara inte när. Tills dess tänker jag dock ta en massa bilder på några av de dräkter jag redan har gjort.
 
Vilka är de 10 bästa spelen enligt dig?
1. Resident Evil Code: Veronica X
2. Resident Evil 2
3. Haunting Ground
4. Batman Arkham Asylum
5. BioShock
6. Animal Crossing New Leaf
7. The Last of Us
8. Kingdom Hearts
9. Fantasy Life
10. Project Zero II
 
I ingen riktig ordning, utan bara 10 av mina absoluta favoriter. Eller okej - de två första är topp 2, helt klart.
 
Hur många objekt har du i din Resident Evil-samling?
Jag har 81 Resident Evil-spel, 36 figurer, 34 böcker... Helt enkelt lite för mycket för att räkna allt!
 
Är du en frukostmänniska och vad brukar du äta i så fall? =)
Jag måste äta någonting på morgonen, annars kan jag inte fundera ordentligt. När det kommer till vad jag äter så är jag en periodmänniska, så det beror lite på. Ett tag åt jag gröt till frukost varje dag, men nu har jag gott tillbaka till mackor igen.
 
Vad är din största guilty pleasure när det kommer till spel?
Den här frågan har jag gått och tänkt på så himla länge. Men det finns bara ett svar: mitt enda mobilspel. Fashion Story. Jag hade det på min förra telefon, och lovade mig själv att inte börja med det igen när jag skaffade min nuvarande. Men... jag gjorde det ändå. Det är så svårt att låta bli!
 
Det var alla frågor för den här gången! Tack till er som ställde dem, och hoppas att ni blev nöjda med era svar!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0