Vi ses väl på Retrospelsmässan~

Lördagen den 16:e maj är det äntligen dags för årets upplaga av Restrospelsmässan i Göteborg! Den här fantastiska dagen är en av årets absolut bästa dagar. Mässan öppnar klockan 9 på morgon och stänger klockan 18. Förutom den givna mässytan där man kan fynda en väldans massa (om man har tur), kommer det även finnas tävlingar av olika slag, cosplaytävling och en massa annat skoj. Jag har varit på RSM de senaste åren, och det är lika kul varje gång. Hoppas att vi ses där!
 
På bilden ovan syns allt jag köpte på RSM förra året. Inlägget i sin helhet kan läsas här.
 
Hoppas att vi syns i maj!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Självklart ses vi! Ska bli så skoj :D

Svar: Yay! Längtar =D
Mlie-Redfield

2015-04-20 @ 22:36:22
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: SpeLinnea

Oh hell yeah :D

Svar: Wooo! =D
Mlie-Redfield

2015-04-21 @ 10:23:41
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Carlsson

Restrospelsmässan, freudiansk felskrivning för ett ställe där säljarna försöker bli av med sitt överskott. :)

Svar: Haha, kanske det! =D
Mlie-Redfield

2015-04-21 @ 17:33:31

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0