Allt på en gång~

När det gäller tv-serier tycker jag bäst om att kunna se många (helst alla) avsnitt på en gång. Som jag gjorde med Sex and the City. Jag såg samtliga avsnitt inom loppet av några veckor. En av de serier jag följer just nu är Pretty Little Liars. Problemet är att Netflix bara har de tre första säsongerna. Så jag får "hushålla" med avsnitten så att de ska räcka längre. I väntan på att resten kommer dit. Och det är ju just det jag hatar - att inte kunna se hur många avsnitt jag vill, utan att behöva vänta ett halvår. Som med Supernatural. Man hinner ju glömma bort så mycket när annat kommer emellan. Jag har helt enkelt blivit serie-beroende. 
 
Vilka tv-serier följer du?
 

Kommentarer
Postat av: opkij

Att vänta på nya avsnitt är alltid jobbigt! Jag kan inte påstå att jag är något större fan av TV-serier men jag måste alltid se klart det jag har börjat på vilket just nu är Walking Dead och Game of Thrones. Som ett gammalt fan av kvinnofängelset väntar jag även på nästa säsong av den mer moderna tolkningen vid namn Wentworth.

Svar: Ooh, Wentworth lät lite intressant. Jag och Andreas ska se senaste säsongen av Game of Thrnoes inom en snar framtid. Det är ju lite klurigare när man är fler som följer en serie.
Mlie-Redfield

2015-08-20 @ 22:09:17
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/
Postat av: Sarah Sjöstedt

Det är så sjukt jobbigt att vänta på avsnitt. Och det är så tråkigt att netflix inte har alla säsonger ute. PPL är väl ändå uppe i typ 5 säsonger? Och Supernatural är väl uppe i 10 säsonger? Denna eviga väntan :(

Jag följer väl direkt inga serier längre. Just pga väntan av avsnitt. Men det blir att man tar ett avsnitt då och då av supernatural, teen wolf, the walking dead, greys anatomy och PPL. Vill så gärna se Sex and The City men varken Netflix eller Viaplay har den :(

Svar: Den sjätte är igång nu i USA, så gaaaanska mycket efter D= Det är riktigt jobbigt =/
Jag köpte Sex and the City på dvd (alla säsonger i en box) på Hemmakväll för någon månad sedan. Kunde inte vänta.
Mlie-Redfield

2015-08-21 @ 10:01:09
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0