En sorgsen dag i Rapture~

Jag har jobbat en hel del sena kvällar den här veckan. Då orkar jag inte riktigt spela min dagliga dos av Animal Crossing New Leaf, fast att jag vet att jag verkligen borde. Igår, ett par minuter innan midnatt, kände jag att det var dags att besöka min stad. Det var en sorgsen dag i mitt lilla Rapture.
 
 
 
 
 
 
Jag fick aldrig en chans att be henne att stanna längre i Rapture. Men jag fick åtminstone chansen att säga farväl. Finaste Pate, som funnits i mitt Rapture sedan jag började spela för två år sedan. Jag kommer att sakna dig, och alla fina minnen vi har.
 
 
 
 
 
 
 
Lycka till i din nya stad, underbara du.
 

Kommentarer
Postat av: hiro

Pate <3 kommer alltid komma ihåg honom... NEJ henne! Henne! :D

Svar: ;*
Mlie-Redfield

2015-08-10 @ 17:08:33

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0