En teaser med en massa hype~

Poets of the Fall har varit mitt favoritband ända sedan jag upptäckte dem 2010 i och med Alan Wake. The Poet and the Muse var låten som fick mig att fastna. Det tog inte lång tid innan jag hade alla deras skivor. Sedan dess har jag hunnit med att peppa inför två skivsläpp och backat en live-dvd. Nu peppar jag inför nästa grej - musikvideon till Choice Millionaire.
 
 
Det lilla som kan ses från videon ser fantastiskt ut, och jag längtar tills den är klar! Ni kan lyssna på Choice Millionaire här:
 
 
Och spana in en tidigare musikvideo, till Daze, här:
 
 
Känner ni hypen?
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0