Ett inlägg i nutid~

Det har publicerats ett par inlägg här på bloggen de senaste dagarna. De två senaste har jag fuskat lite med. De var tidsinställda - jag skrev dem förra veckan när jag var ledig. Det gäller att passa på när man kan. Men här är jag just nu. Och bara skriver lite grann. Hur jag mår går lite upp och ner från dag till dag. Ibland mår jag väldans bra med tanke på omständigheterna, medan jag andra dagar bara mår skit. Men det finns inget man kan göra åt det, förutom att bara kämpa vidare. Blicka framåt. Klippa håret. Spela spel. Umgås med de man mår bra av. Ha kul på jobbet. Njuta av livet.
 

Kommentarer
Postat av: hiro

<3

Svar: <3
Mlie-Redfield

2015-08-05 @ 16:36:01
Postat av: Sting

Sköt om dig vännen <3

Svar: Tack <3
Mlie-Redfield

2015-08-06 @ 21:22:26

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0