För finare bakverk~

Även om det inte blir så ofta längre, så gillar jag att baka. Cupcakes är favoriten, för att de går att variera så mycket. Ibland blir det bra, ibland blir det bättre. Något som jag tycker är roligt är att testa nya bakgrejer. Så när jag såg det här lilla kittet under mitt senaste IKEA-besök kunde jag inte motstå.
 
 
Spritsar kan en aldrig få för många av, och verktyget för att snitsa till glasyr såg lite roligt ut; men det jag främst köpte detta för var den fiffiga "tårtsågen". Perfekt hjälpreda när en bakar egna tårtbottnar och behöver jämna till eller dela dem. Längtar tills nästa gång jag ska baka!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0