Gårdagens stream~

Ah, teknikens under. Igår streamade jag när jag spelade Resident Evil REmaster som Chris. Som vanligt sade jag hej när inspelningen började, och pratade lite igenom intror som jag sett så himlans många gånger. Men... det fanns ett problem. Jag hade glömt att sätta igång min mikrofon. Tur att jag upptäckte så pass tidigt ändå! Höjdpunkten på gårdagens stream var nog ändå när jag försökte smyga mig fram mot en Crimson Head och han lyckades övveraska mig. Fun times. Haha! Just nu håller jag på att exportera videon till min YouTube-kanal, så vi får se när det är klart. Ser redan fram emot nästa streaming-tillfälle - det är ju så himla roligt!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0