Jag har börjat spela: Epic Mickey, Power of Illusion~

 
Lång titel är lång. Jag började spela det precis efter att jag klarat ut Layton, så jag har kommit en bit in redan. Som den Disney-fantast jag är, är jag faktiskt lite förvånad över att jag inte har spelat det tidigare. Det känns ju minst sagt som ett spel för mig! Om man bortser från de gånger då jag sitter och mumlar svordomar för att jag missat ett hopp... haha! Men jag har ändå väldigt roligt med det. Jag har snöat in mig på DS/3DS den senaste tiden, men mer om det en annan gång. 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0