Planerad stream~

"Klockan är 21:29, och hon har inte bloggat än!" tänker ni kanske. Men förmodligen inte. Haha! Jag fastnade i soffan efter jobbet och såg på Blacklist. Då blir det som det blir. Men nu är jag här, yay! Jag tänkte passa på att streama lite Resident Evil REmaster som Chris på fredag kväll. Jag har ingen tid bestämd riktigt än, utan vi får se vilken tid det blir. Jag har en del saker att ta itu med först innan jag kan sätta mig och spela. Men det blir som sagt någon gång på kvällen - räkna med efter 19, så har vi lite mer specifikt ändå. Hoppas vi ses i streamen på fredag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Åh så skoj! Ska absolut kolla in! Är själv sugen på att spela om det igen :D

Svar: Vad roligt! =D Du får streama du med nån gång så kan jag se på ;D
Mlie-Redfield

2015-08-19 @ 22:14:57
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Danny

Bra där, jag ser fram emot detta!

Svar: Yay! =D
Mlie-Redfield

2015-08-19 @ 23:24:06

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0