Tillbaka igen~

I och med det här inlägget har jag bloggat 6 dagar i rad, yay! Det känns som att jag har hittat tillbaka lite till bloggen igen. Jag vill inte att bloggen någonsin ska kännas som ett krav - snarare någonting jag gör för att jag tycker om det. Utan att säga för mycket, så känns det som att jag mår lite bättre nu. Vi får hoppas att det går åt rätt håll nu, åtminstone. Jag kämpar på.
 
 
Och jag har kort hår igen. Det känns så bra! Känns som att det var en evighet sedan jag hade hår som gick nästan till midjan. Det var ju några år sedan, hehe. Tack för att ni fortsätter läsa min blogg! Jag ska göra mitt bästa för att stanna kvar här.
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Vad gott att höra att det går åt rätt håll! Nu blev jag jätteglad! :D Och du passar riktigt bra i kort hår! :)

Svar: Åh, tack så mycket! =)
Mlie-Redfield

2015-08-17 @ 17:52:37
Postat av: Sarah Sjöstedt

Skönt att du mår bättre. Håller tummarna på att det fortsätter uppåt <3 Superkul att du uppdaterar bloggen mer också. Saknar dina inlägg. Är här inne dagligen och håller koll ;) Och du är passar skitbra i kort hår. Så snyggt! Den längden skulle jag med vilja testa men har separationsångest med håret, haha. Sist jag klippte lugg för typ 4 år sen så grät jag i veckor, haha. Man är så tramsig ibland :)

Svar: Tack finaste! <3 Jag tyckte det var jättejobbigt när jag precis klippt mig så här kort första gången. Hade världens ångest. Nu känns det bara så rätt. Det gäller att våga - det växer ju ut igen ;)
Mlie-Redfield

2015-08-17 @ 20:07:11
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0