22 december~

Hejsan, underbara läsare! Jag hoppas att ni inte stressar för mycket så här i juletider. Det är ju tyvärr lätt att det blir så med allt som ska göras. Andreas och jag kommer fira jul ihop för första gången, och vi har bara valt ut det allra nödvändigaste från julbordet för att slippa ha en miljon grejer att göra. Det kommer bli en så himla härlig julafton! 
 
 
Jag skulle ha haft en jättekort jobbdag idag, men fick hoppa in ett par timmar tidigare och stanna lite längre. Inte helt fel! Hoppas ni får en fantastisk dag.
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Ha en riktigt trevlig jul! Och glöm nu inte bort Karl Bertil på Julaftons kväll! Kalle Anka i all ära men julstämningen infinner sig inte fullt ut innan man har tittat på Karl Bertil. ;D

Svar: Åh, tack detsamma Daniel =D Hehe, jag tror jag endast sett Karl Bertil en enda gång x) Kanske måste spana in det i år då!
Mlie-Redfield

2015-12-22 @ 19:14:06
Postat av: Sarah Sjöstedt

Vad mysigt att ni har er första jul ihop i år! Hoppas ni får en helt fantastisk jul :D

Svar: Jaaaa, tycker det ska bli hur härligt som helst! =D Tack detsamma, bästa Sarah <3
Mlie-Redfield

2015-12-22 @ 21:19:46
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0