Åtta dagar senare~

Men hejsan kära läsare! Det har gått åtta dagar sedan mitt senaste blogginlägg. Nej, jag har inte spelat Bloodborne under den tiden. De senaste dagarna har jag varit megaförkyld och knappt orkat med någonting alls. Jag har bott i soffan och bara försökt vila upp mig. Imorgon ska jag äntligen tillbaka till jobbet igen. Längtar!
 
Så vad har jag gjort under mina förkylningsdagar? Jag har börjat spela Pokémon Picross och blivit minst sagt beroende av det. Jag har börjat se How To Get Away With Murder - som ÄNTLIGEN finns på Netflix. Och så har jag drömt mig bort till hur ett Animal Crossing-spel skulle kunna se ut på WiiU. Eller ja, egentligen är det ju inte min dröm. Men jag gillar verkligen hans idéer!
 
 
En verktygslåda för alla verktyg är typ det bästa jag hört på länge. Och på tal om Animal Crossing så har jag 10 bybor i mitt Rapture igen. Yay!
 
Vad har ni haft för er när jag var borta?
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Usch, du måste ha åkt på en rejäl förkylning. Skönt att du är på benen igen :)Jag har inte kollat in HTGAWM än, borde kanske göra det nu när den finns på netflix och jag sett klart alla säsongen av Supernatural (som finns på netflix) :)

Svar: Tack så mycket. Jo, den förkylningen var inte att leka med. Ja, se den! Den är riktigt spännande! =D Och du måste se mer Supernatural ;D
Mlie-Redfield

2015-12-09 @ 16:03:18
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Danny

Gott att du är bättre! Trodde faktiskt att du vart helt uppslukad av Bloodborne. xD
Under tiden du har varit borta tappade jag lusten till att spela överhuvudtaget. Så jag har gått tillbaka till några riktiga klassiker (de två första Monkey Island spelen) och sakta men säkert börjar spellusten komma tillbaka. =)

Svar: Haha, om ändå! Det är jobbigt när det blir såna perioder =/ Men bra att spellusten börjar komma tillbaks ^^
Mlie-Redfield

2015-12-09 @ 21:44:07

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0