Bärbart är bäst~

Eller ja, det är väl den slutsatsen som en kan dra utifrån det faktum att jag i stort sett bara har spelat på min 3DS den senaste tiden. När all energi går åt till sena jobbkvällar är det ju så mycket lättare att bara plocka fram 3DSen och börja spela. Istället för att starta en konsol som uppdateras var och varannan gång innan en kan börja spela. Jag hoppas kunna orka med att spela ett konsolspel snart. Saknar ju att hålla i en riktig handkontroll. Kanske blir lite The Binding of Isaac som uppvärmning. Vi får se, helt enkelt.
 
Vad spelar du just nu?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Bloodborne! Du måste testa det :D

Svar: Haha, jag skaaaa xD
Mlie-Redfield

2015-12-18 @ 21:58:43
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Den stora fördelen med bärbart, som sagt spelar jag Xenoblade X på mitt nya WiiU just nu, självklart var man tvungen att installera, uppdatera, leta fram en trådlös router och installera lite till innan man äntligen kan njuta av spelet, puh. I jul lär det bli en del Dragon Quest IX på 3DS:en, typiskt julprojekt!

Svar: Precis så! Bärbart vinner i smidighet! =D
Mlie-Redfield

2015-12-19 @ 22:10:53
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0