En biodejt~

Jag och Andreas har precis kommit hem från bion. Vi såg den efterlängtade nya Star Wars-filmen, The Force Awakens. Jag kommer inte skriva någonting om handlingen, så ni behöver inte vara oroliga för det, haha. Allt jag kommer säga om filmen är att jag gillade den.
 
 
Det här var första gången som jag såg en Star Wars-film på bio. Ja, om en inte räknar den gången då jag som liten skulle se en av filmerna på bio med min farbror. Jag somnade... Haha! Men det var som sagt när jag var liten. Jag vill se The Force Awakens igen, nu på en gång!
 
 

Kommentarer
Postat av: Danny

Kul att ni fick möjlighet att se den! Har sett alla tidigare delar på bio men det var drygt 10 år sedan nu. Just biobesöket av episod 3 var minst sagt jobbig då jag hamnade bredvid ett par tjejer som hela tiden skulle kommentera hur söt Yoda var. Lite svårt att komma in filmen då! XD

Svar: Åh, så jobbigt att hamna bredvid jobbiga biopersoner! Vi hade ett gäng med typ 12-åringar som satt framför oss och kastade popcorn på varandra. Det var också... kul. x) Gå och se den på bio, nu! =D
Mlie-Redfield

2015-12-16 @ 23:39:55

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0