Hej fredag~

Förkylningen har inte riktigt lagt sig, men jag är frisk nog att vistas bland folk och jobba. Jag har minst sagt snöat in mig helt på Picross nu. Eftersom Pokémon Picross är ett free to play och jag vill kunna spela det utan begränsningar, så har jag köpt Picross E1 från e-shoppen. Oops! Men det är ju så himla kul. Ett riktigt bra tidsfördriv. Och jag har blivit väldans bra på det!
 
 
Min helg kommer spenderas på jobbet, men det är inte helt fel det heller! Jag tror vi kommer ha en hel del att göra, så det blir kul. Hoppas att ni också får en bra helg!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tråkigt att vara förkyld, krya på dig :)

Svar: Tack så mycket =)
Mlie-Redfield

2015-12-12 @ 04:02:08
URL: http://fridanyburgs.blogg.se
Postat av: Sarah Sjöstedt

Vilken dum förkylning! Hoppas den försvinner helt snart! Jag laddade ner Pokémon Picross igår. Ska ta och testa det någon dag när jag har tid. För min del spenderas också helgen på jobbet + att vi ska på dop och julfest idag. Lagom stressad man känner sig, haha :D

Hoppas du får en trevlig helg på jobbet :)

Svar: Tack <3 Det enda som hänger kvar nu är lite hosta. Så det går åt rätt håll! Fullproppad helg - så mysigt med dop ^^
Mlie-Redfield

2015-12-12 @ 06:38:21
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0