Årets första nykomlingar har anlänt~

Jag berättade förra veckan att jag beställt hem det som skulle bli årets första nykomling. När jag satt på bussen till jobbet gick jag igenom Tradera, och hamnade på en "köp nu"-auktion på någonting som jag velat ha i mer än ett års tid. Den har kommit upp på tradera då och då, men jag har aldrig känt att det har varit rätt tidpunkt, trots att jag verkligen vill ha den i min samling. Till slut tryckte jag på "köp nu"-knappen. Den skulle äntligen bli min. Så då var det plötsligt två olika nytillskott jag hade att se fram emot. Jag fick hem dem båda idag. Det är lite för sent just nu för att blogga om allt vad dessa två innehåller och vad det är, så det sparar vi till imorgon. Men jag tänkte åtminstone visa er vad det är jag har köpt till min alltmer växande samling.
 
Här har vi en liten tjuvtitt på nummer 76. Som faktiskt ändå blev årets första nykomling.
 
Och den här. Som jag så gärna har velat ha i min samling så otroligt länge. Min plan var att jag skulle köpa den i somras. Men det är först nu som den äntligen är min.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0