Dag 10~

10. The dream cosplay that will never happen
Jag har skjutit upp just den här "frågan" så länge att jag kände att jag inte kunde göra det längre. Grejen är att jag tycker att "aldrig" låter så himlans negativt. Så vi gör om den.
 
10. The dream cosplay that will never probably won't happen
Så, det känns bättre. Istället för att visa de som aldrig kommer bli av (för att det inte är roligt) blir det de cosplaysen som förmodligen inte kommer bli av. Låter genast lite mer positivt.
 
Då har vi:
* Blind Mag - Repo! The Genetic Opera. Av de tre Mag-outfits jag vill cosplaya är det nog den här som kanske inte blir av. Hon ser fantastisk ut, men mindre dramatisk än de andra två.
 
* Kairi - Kingdom Hearts II. Henne har jag velat cosplaya så otroligt länge. Men det har bara inte blivit av. Det kanske bara förblir en dröm.
 
* Elsa - Frozen. Två olika Elsa! Så mycket jobb med båda hennes klänningar. Så mycket detaljarbete. Vi får se hur det blir.
 
* Elizabeth - BioShock Infinite. Underbara Elizabeth. Men inte än på ett tag.
 
* Scarecrow - Batman Arham Asylum. Jag älskar Scarecrow. Han påminner lite om (en av) min(a) barndomskärlek(ar) Psycho Mantis. Skillnaden mellan dem är att jag har cosplayat den ena, och den andra hamnade på den här listan. Men han är ju så häftig!
 
* Anna - Frozen. Samma anledning som Elsa. Väldans mycket jobb.
 
Så det var den listan! Det visar sig helt enkelt vilka av dem som blir av och vilka som kommer fortsätta vara bara en dröm.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0