En fartfylld dag hemma hos familjen~

Imorse klev vi på tåget och åkte för att hälsa på min familj. När vi var framme hämtade mamma oss vid stationen, sedan åkte vi och hämtade min bror och hans flickvän och åkte iväg och fikade. De andra tog semla och kaffe, medan jag åt en chokladbakelse och drack varm choklad. Jag har aldrig varit en semmel-person. Senare åkte vi till farmor och farfar där det bjöds på lunch och fika. Efter det promenerade vi till sjukhuset för att hälsa på min fina morfar. Sedan blev vi upplockade av pappa och hälsade på honom ett tag. Och till sist landade vi hos mamma igen för att säga hej till min syster och min extrapappa innan vi skulle ta tåget hem igen. Fullt upp, men så är det alltid när man är hemma och hälsar på. Det kändes bra att hälsa på morfar, men samtidigt var det ändå lite jobbigt.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Vad bra det kändes bra att hälsa på din morfar. Jag valde att inte göra det när min morfar blev dålig. Det var svårt och jag vet inte om jag skulle gjort annorlunda idag. Du verkar ha haft en fin dag med familjen. :)

kram

Svar: Det är så svårt att veta hur man kommer reagera och agera i sådana situationer =(
Jag hade en bra dag, hann med att träffa alla.

Kram.
Mlie-Redfield

2015-02-18 @ 12:58:36
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0