Ett försök till räddning~

Det har inte gått så jättebra, det här med att exportera mina twitch-videos till YouTube. Vissa av dem får fryst bild medan ljudet fortsätter, vilket jag inte verkar kunna göra någonting åt. Och det är ju inte så kul. Så... då får jag försöka redigera dem själv på min dator för att sedan lägga upp dem. Om det nu går att göra någonting åt originalfilen. Är det den som strular finns det ingenting alls jag kan göra. Den här gången verkar det som att jag har turen på min sida. Så då får jag klippa ihop de två olika delarna innan jag kan lägga upp videon på YouTube. Mer jobb, men hellre det än en videon som inte är som den ska.
 
Den har snart, snart, snart sparats. Jag hade aldrig kunnat tro att det skulle vara så här mycket jobb med en stream.
 

Kommentarer
Postat av: Jerry Olsson

Vad använder du för program för videoredigeringen?

Svar: Windows Live Movie Maker. Det enda jag behöver göra är att klippa ihop delarna, så behöver inget mer avancerat än så.
Mlie-Redfield

2015-02-22 @ 08:10:20
URL: http://manofsvensatra.wordpress.com
Postat av: SpeLinnea

Blev så arg över Movie Maker när de uppdaterade så det inte finns nån tidslinje kvar. Efter det blev programmet värdelöst för mig. Tur du kan pussla ihop videorna så det blir som du vill!

Svar: Jaså, när hände det? =0 Tror inte jag har märkt det. Är inte så ofta jag använder det.
Mlie-Redfield

2015-02-22 @ 19:11:48
URL: http://spelinnea.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0