Lite nytt till vårt orangea kök~

Jag slutade innan stängning idag, så jag passade på att kila in på IKEA och handla lite. Det jag var ute efter egentligen var ett par orangea koppar jag sett den senaste veckan. Men... det blev lite mer än så. Det jobbiga med att ha temafärgen orange i köket är att det är svårt att hitta orangea grejer som passar sig i ett kök. Åtminstone fram tills nu.
 
Jag skulle som sagt bara ha kopparna. Men jag kunde inte hålla mig borta från de söta glasen och det fina porslinet. Vårt kök blir mer och mer orange - och jag älskar det! Det är en så otroligt härlig färg. Jag blir glad av vårt kök.
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0