Mlie spelar REmaster, del 2~

Igår tänkte jag att det ändå var ett par dagar sedan andra delen av min stream blev av. Så jag satte igång med att exportera den till YouTube. När det var klart skulle jag ladda ner filen från twitch till min egen dator, men då hade videon försvunnit från twitch. Den gör tydligen det efter 12 dagar, tråkigt nog. De sista minuterna i videon blev inte riktigt som de skulle, men nu när grundfilen är försvunnen kan jag inte göra någonting åt det. Tråkigt, men så kan det gå. Här har ni i alla fall del två av mitt äventyr i Resident Evil REmaster!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0