Så var det dags igen~

Jag kom på att jag hade glömt exportera den sista delen av min Resident Evil-stream till YouTube. Det är 6 dagar kvar tills videon tas bort från twitch, så det var tur att jag kom på det nu!
 
Alla delar av den här genomgången finns inte tillgängliga för tillfället. Jag har dem dolda på min kanal - jag var ju tvungen att dela upp den fjärde delen och göra den till två videos. Del 2 av den har inte laddats upp allt. Jag har bara inte haft tid till det än. Men när den väl är uppe dröjer det inte så länge förrän man kan se hela min spelomgång hur många gånger man vill. Hur bra som helst!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0