Vi har en vinnare~

Tävlingen är nu avslutad!
 
Jag fick in en hel del gissningar. Det var kul att se att det var så många som var intresserade av att vinna! Men, som i de flesta tävlingar så finns det bara en vinnare. Den som vann den här tävlingen var väldans nära det rätta svaret. Tävlingen gick alltså ut på att gissa hur många fysiska Resident Evil-spel jag har i min samling. 
 
Det rätta svaret är: 75. Och närmast det rätta svaret var Sarah, som gissade på 71. Grattis till vinsten, Sarah!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstine

Wohoo, Grattis Sarah!

2015-02-01 @ 21:27:28
Postat av: Sarah

Aaah, fan vad kul :D ska jag skicka adress i ett mail till dig?

Svar: Det blir bra det! =)
Mlie-Redfield

2015-02-01 @ 21:32:14
URL: http://ninjabob.blogg.se
Postat av: opkij

Oj, då var min gissning ganska långt ifrån... grattis till vinnaren!

2015-02-02 @ 08:42:04

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0