Äntligen lite ledigt~

Det blev en del jobbande den senaste tiden. Idag och imorgon har jag mina första två sammanhängande lediga dagar sedan midsommar. Tog på mig en extra jobbhelg, så det blev det lite knas. Men så kan det gå! Jag hade planerat att ta sovmorgon ända fram till 9 idag (går annars allt som oftast upp runt 8), men jag vaknade redan 8:30. Eftersom jag var relativt pigg då kände jag att jag lika gärna kunde gå upp. Och nu sitter jag här! Snart väntar frukost och ett avsnitt av The Blacklist, sedan får vi se vad denna lediga dag har att erbjuda.
 
En annan sak som jag har tänkt på är att det var längesedan jag streamade. Med tanke på hur det gick förra gången tänker jag börja om min omgång av Resident Evil HD REmaster med Chris - men jag har inte riktigt bestämt mig för när det ska bli av. Mitt schema är så blandat med tidiga morgonar och sena kvällar att det är svårt att få in en bra streamingstruktur. Men nog sjutton ska vi nog kunna ta oss igenom det äventyret ändå! För visst skulle ni väl hänga med?
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Skönt med två lediga dagar. Du får ta hand om dig och vila upp ordentligt :)

Svar: Det ska jag! =D
Mlie-Redfield

2015-07-15 @ 16:57:42
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Danny

Bra där med lite ledigt, ta vara på tiden. Och streaming låter jättekul! :D

Svar: Det känns väldigt välbehövligt! Har tagit det lugnt hela dagen idag. Streaming låter så kul att jag kör igång med lite Isaac nu på en gång x)
Mlie-Redfield

2015-07-15 @ 18:34:12

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0