Gårdagens dejtkväll~

Igår var jag och Andreas ut på en dejtkväll (och firade ytterligare en månad tillsammans, yay!). Vi hade sett fram emot kvällen ända sedan vi bestämde oss för att vi skulle ut och äta just igår. Vi gick så klart till favoritstället Sen Street Kitchen. Så himla god mat!
Vi väntade med spänning på att få testa den nya startern.
 
Gua Bao - ångat bröd med char siu marinerad karré. Åh, vad gott det var! Den blir det helt klart fler gånger.
 
Och så tog vi en av våra absoluta favoriträtter - en varsin Porky Brown. Älskar smakerna! Längtar redan nu tills nästa gång vi ska äta där. Förhoppningsvis blir det väldans snart. Sedan avslutade vi kvällen med säsongsavslutning av Homeland (säsong 3). Helt klart en bra kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Danielkm

Började läsa men fastnade fullständigt på Andreas helt fantastiska t-shirt. Var sen tvungen att återuppleva det kanske bästa introt till en tecknad serie någonsin: M.A.S.K! De mornar man kunde få en chans att titta på det var helt underbart. :')
https://www.youtube.com/watch?v=o2Z1yLO9C-Q

Kul att ni fick en bra kväll! :D

Svar: Haha, han brukar få såna reaktioner varje gång han har den tröjan på sig x) Som den 90-talist jag är har jag dock inte sett den serien själv. Men introt har man hört en del gånger ändå!
Mlie-Redfield

2015-07-05 @ 21:27:58

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0