Jag har börjat spela: New Style Boutique~

Ett av de spelen jag köpte på ToysRUs rea var New Style Boutique. Det kostade endast 50 kronor, och hade mot all förmodan fått bra betyg. Så jag köpte det. Och vilket spel! Jag kan knappt slita mig ifrån det. (Bilderna i inlägget är tagna med mobilkameran. Fotofunktionen i spelet fungerar inte som jag vill).
 
Spelet börjar med att du går in i en klädbutik, och på något sätt lyckas få ett jobb som assistent där. Jobbar du på tillräckligt bra får du så småningom ta över butiken. Och får välja ett nytt namn på den. Jag satt länge och funderade, och bestämde mig till slut för att döpa min butik efter en av mina favoriter i Animal Crossing New Leaf - Gloria. Butiken Glorious slog några dagar senare upp portarna.
 
Kunde de inte ha sagt det innan jag funderade och hade beslutsångest i tio minuter? Haha!
 
Så vad går spelet ut på då? Att bli världens bästa stylist och sätta ihop en massa snygga outfits. Otroligt ytligt, och så himla kul. Speciellt när man kan tävla i styling också. Och vinna. Två dagar i rad.
 
 
 
Tänk att ett spel som bara kostar 50 kronor kan vara så himla roligt.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Alltid kul att göra såna kap :D 50kr för ett bra spel. Det är sällan man hittar det så billigt. Hoppas dem andra spelen håller samma mått :D Och kul att du börjat uppdatera igen. Saknar dina inlägg. Hoppas du mår bättre. Kram! <3

Svar: Kommer nog inte spela något annat än det här på ett tag, haha! Tack så mycket =) Kramar <3
Mlie-Redfield

2015-07-30 @ 21:40:28
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Alltid roligt att hitta spel som oväntat är bra, speciellt när dom är billiga med! Ett spel jag ofta tipsar om som många har missat är Gregory Horror Show till PS2, en riktig favorit som jag tror även du skulle gilla (skräck och humor i samma spel).

Svar: Den får jag ta och kolla upp - tack för tipset! =)
Mlie-Redfield

2015-08-01 @ 15:34:38
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0