Shoppingdag hemifrån~

Det är alltid lika kul att införskaffa lite nya grejer vid årstidsbytena. Framförallt älskar jag att köpa nya kläder på sommaren! Det finns så mycket fint då. Igår blev det lite shopping hemifrån, medan jag ändå höll på att tvätta. Köpte till slut tre nya väskor. Jag som är så petig med väskor jämt! Sedan drog vi ut på en snabbtur på stan, och då passade jag på att köpa lite kläder. När jag ändå var igång.
 
Kiss the Girl-tröjan är ju bara för söt. Den högra kommer passa grymt bra ihop med mina Disney villain-leggings. Sedan köpte jag en topp till, men den ska jag ha på lördag, så den får ni inte se nu. Men jag är minst sagt nöjd med gårdagens shopping!
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0