The Blacklist~

I förrgår började jag följa The Blacklist. Tidigare har jag bara sett ett par avsnitt här och var, när Andreas spelade in Spelklassiker och jag zappade bland kanalerna. Så nu har jag äntligen sett det första avsnittet och mer därtill. Det var intressant att se hur allting började!
 
 
Mitt favoritavsnitt hittills är The Stewmaker. Det var ett av de avsnitten jag såg när jag behövde något att göra medan Andreas spelade in. Jag får lite Homeland-känsla av den här serien - man vet aldrig riktigt vad man ska tro. Förutom att det här helt klart är en serie för mig.
 
Har du sett The Blacklist?


Kommentarer
Postat av: Sarah Sjöstedt

Jag har faktiskt inte sett den men har varit sugen ett tag. Jag vill dock inte börja på en ny serie nu. Kollar på allt för många olika serier just nu. Men någon dag ska jag påbörja blacklist och ge den en chans:)

Svar: Det finns ju så otroligt många bra serier! Svårt att hänga med i alla =D
Mlie-Redfield

2015-07-09 @ 20:38:02
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0