Att köpa det man redan har~

Oroa er inte. Jag kommer skriva ett blogginlägg om årets E3. Så småningom. Den här gången tänkte jag fokusera på det där med att köpa det man redan har - något som de flesta samlare är bekanta med. Jag har till exempel 13 exemplar av Resident Evil Code: Veronica. Det är svårt att bara ha en version av vissa spel när man samlar. Eller vad det nu är man är intresserad av att samla på. Becky, som bor i mitt Rapture, samlar tydligen på tröjor.
 
 Och vem är väl jag att döma? Klart hon ska köpa en till!
 

Kommentarer
Postat av: Miss Nekiya

Som jag och mina sköldpaddor då, jag har sköldpaddor av olika slag överallt i min lägenhet (tyg, porslin, keramik, plast, pärlor osv.). Så vadå då? Jag gillar ju sköldpaddor <3

Svar: Klart man ska samla! =D Det är ju det bästa som finns!
Mlie-Redfield

2015-06-17 @ 11:37:56
URL: http://nerdynekiya.blogspot.se

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0