En dag att fira~

Igår var ingen vanlig torsdag. Igår var det tre år sedan jag och Andreas gick från att dejta till att bli ett par. Det tog oss ungefär ett halvår att komma till den punkten, när vi insåg att det var något speciellt. Och nu har det helt plötsligt gått tre år. Det firades på en ganska nyöppnad restaurang, som ligger i exakt den lokal där vi var för att fira vårt första år tillsammans. Och vi hamnade vid nästan samma bord! Samma lokal, samma datum - men en helt annan restaurang. Eftersom det här är årets mest speciella dag, sprang jag runt på stan i nästan två timmar på jakt efter den perfekta klänningen. Som jag aldrig hittade. Istället fick det en söt topp och världens skönaste byxor.
 
 
Andreas var minst lika fin i favoritskjortan. Mot restaurangen!
 
Det roliga med den här restaurangen (förutom att det är tapas) var att alla beställningar gjordes via en app. Under kvällens början funderade jag över hur de utan smartphones gör för att äta där. Svaret var enkelt - de har helt enkelt lånetelefoner. Så vi började med att beställa in drycken. Andreas tog öl, och jag började med en drink för att sedan gå över till ett glas rosévin till maten.
 
Hur kul som helst ju!
 
Det här var det vi beställde in som förrätt. Oliverna delade vi på. Och sen beställde vi in våra "varmrätter".
 
 
 
Andreas var väldans nöjd med mini-hamburgaren. "Den här smakar mer än den förra hamburgaren vi åt".
 
Vi blev riktigt mätta efter denna sju rätters-middag (vi delade på lite sötpotatis pommes frites). Minst sagt ett ovanligt restaurangbesök, och helt klart det perfekta stället att fira vår tre-årsdag på. Skål, för hundra miljoner år till tillsammans. Minst. Så glad att jag har dig, min Andreas.
 

Kommentarer
Postat av: SpeLinnea

Så bra ni fortfarande trivs tillsammans, och stort grattis på er årsdag!

Svar: Tack så mycket! <3
Mlie-Redfield

2015-06-05 @ 12:14:20
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Boel

Oj, tänk att det redan gått tre år...! Grattis till er! Superfin outfit dessutom. :)

Svar: Det har gått fort! Tack min kära <3
Mlie-Redfield

2015-06-05 @ 12:19:07
Postat av: hiro

<3

Svar: <3 :*
Mlie-Redfield

2015-06-05 @ 12:22:15
Postat av: rebz

wiii gratz :D

Svar: Tack ^^
Mlie-Redfield

2015-06-05 @ 12:48:36
Postat av: Sarah Sjöstedt

Grattis på er! Vilket firande det blev :) Låter helt underbart och ser så gott ut. Och så snygg du är. Grattis än en gång!

Svar: Åh, tack så mycket! =D <3
Mlie-Redfield

2015-06-05 @ 15:33:07
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: opkij

Haha, jag gillar speciellt sista bilden med miniburgaren, nästan så man blir sugen på att laga ett knippe själv!

Svar: Men eller hur! =D
Mlie-Redfield

2015-06-13 @ 22:04:13
URL: http://xenosagacollector.wordpress.com

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0