Homesick~

Förra veckan fick jag ett väldans efterlängtat mail. Ett indiespel som jag har förhandsbokat hade äntligen släppts! Det var Daniel som tipsade mig om spelet, och jag blev genast nyfiken på det. Homesick.
 
Det är ett utforskningsspel i förstapersonsvy med massor av pussel och inslag av mystik, skapat av Lucky Pause. Efter att ha sett den här trailern kände jag att det helt enkelt var ett spel som verkligen ville spela. Miljöerna är så otroligt fina, och det ser ut som ett spel för mig. Så nu, idag, är det äntligen dags! (En vecka sen till festen, men så går det när man jobbar för fullt).
 
Jag återkommer senare med min tankar om spelet - nu ska jag koncentrera mig på att spela!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna vad du tycker!

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Publiceras inte på bloggen)

URL/Bloggadress:

Här skriver du dina tankar:

Följ mig på:

Twitter | Instagram |




Hej! Jag heter Emelie. I den här bloggen skriver jag en hel del om tv-spel, men det blir ibland annat också!


RSS 2.0